Thunder’s nieuwe jersey, maakte een aantal veranderingen. Zoals dat OKC drie grote letters, het midden van een kleine ontwrichting, als bliksemtekens.

苏群:新球衣引领新科技 帅气乔治显露时尚范儿

Maar de plaats waar de trui vrijkomt, maar het is in Los Angeles, zowel George’s huis, maar ook gevoelig voor het land. Als een nieuwe trui uitgebracht, een van de drie grote beeldvertegenwoordigers, die een donderjersey in Los Angeles, George, droeg, is natuurlijk het middelpunt van mijn aandacht basketbal kleding.

Het is redelijk om te zeggen dat George deze zomer in de trommels van de wasmachine alleen bij de voetgangers bracht en er moeite mee had gezegd, dat hij terug naar Los Angeles ging om een ​​moment in Oklahoma te spelen, een kleine partner werd. Maar het dragen van een donderjersey van George, dat is geen gevoel van overtreding.

‘Ik wist niet veel over Oklahoma voordat ik er aankwam,’ zei hij in het geheim ‘, maar de fans zijn zo warm dat je de aardige enthousiaste fans hebt die de hele Oklahoma hebben stad. ”

Had de Pacers te verlaten, George is niet tevreden met het team herhaaldelijk veranderen de snaren, wil niet jaren doorbrengen met hen van de onderkant van de volgende keer. Hoewel niet nba kleding naar Los Angeles, maar tenminste het oosten verliet. “Het spel in het westen is sneller en ik vind het geschikt voor mijn stijl,” zei George. “Ik zal proberen sneller te spelen en het ritme te duwen.”

Rusland heeft een donder, er zijn ook de meest warme MVP vandaag. George zei: “Ik en Russell (Wei Shao) zijn in Los Angeles gegroeid, dit is hetzelfde, onze achtergrond is vergelijkbaar, maar ook dezelfde uitdagingen en missie, zodat onze integratie geen probleem zou zijn. ”

Voor zijn nieuwe partner is George’s evaluatie bijzonder interessant: “Russell is zeer getij, hij is een modieuze gentleman. Met hem word ik ook ‘modeprins’ vrienden.

Nieuwe strijders en ridders trui basketbal kleding kopen

苏群:新球衣引领新科技 帅气乔治显露时尚范儿

苏群:新球衣引领新科技 帅气乔治显露时尚范儿

苏群:新球衣引领新科技 帅气乔治显露时尚范儿