Rocket rookie Isaiah – Harten Stein volgt momenteel het Duitse team om deel te nemen aan de Europese Cup, in een interview met verslaggevers gevraagd de naam van het contract met de raket, Haltstein zei dat de ondertekening van de zaak is geweest Dicht bij de voltooiing van de European Cup zal krijgen, maar het nieuwe seizoen zal hij voornamelijk blijven in de ontwikkeling van de competitie om te spelen.

“Dit is bijna afronding en zal worden gedaan na het einde van de European Cup,” zei Haltenstein.

145452327.jpg

Harten steen 19 jaar oud, hoogte 2 meter 13, gewicht 112 kg, is een goed talent binnen. In dit jaar’s NBA-ontwerp nam de Rockets hem de 43e pick. Na het ontwerp heeft General Manager Morey gezegd dat het nieuwe seizoen Harten Stein in de overzeese competitie zal verlaten om de kracht te verbeteren, in plaats van onmiddellijk de NBA te landen, maar nu is het raketplan veranderd. Op dit moment heeft de raket 12 personen terug om het basketbal kleding contract te beschermen, ze hebben ook plaatsen voor de Hartenstein. Daarnaast kunnen de Rockets ook een tweerichtingscontract hebben met Haltstein. Het maakt niet uit hoe de raket naar de Harten Stein contract, het nieuwe seizoen dat hij nog steeds in de ontwikkeling van de competitie zal spelen, immers, de raket is binnen Capella, binnen, Onu-bibliotheek, Zhou Qi.

“Mijn aandacht is nu gericht op het volgen van het Duitse team zoveel mogelijk om te winnen,” zei Haltstein, “Daniel – Seth (Duits team naar voren) naar de Celtics om te spelen, ik was met Dennis Schroeder, hij basketbal kleding winkel heeft de winst heel gemakkelijker gemaakt. In mijn leven heb ik nooit zo snel gewerkt met de spelers, want de Europese spelers zijn te snel. Ik probeer zo veel mogelijk Leer iets van beide van hen. ‘

“Ik ga kopen met het team van Saracilles Kaunas (Litouws team) mag geen probleem zijn, dit team heeft me helpen, ik ben dankbaar dat ze me de kans geven voordat ik in het team was Te veel spelen, maar Jaski Vieux heeft me veel geholpen, en ik heb geen spijt.

Vorig seizoen gemiddeld Hartenstein in de Litouwse competitie gemiddeld 12,1 minuten om 3,8 punten te spelen, 3,3 rebounds in de huidige Europese Cup gemiddeld gemiddeld 10,1 punten om 3,5 punten te krijgen, 3 rebounds basketbal kleding kind. Voordat de Harten Stein ook de zomerliga voor de Rockets speelde, gemiddeld 9,1 minuten om 4.4 punten te krijgen, 2 rebounds.