In de zomer van 2016, 2008, was OJ-Mayo verboden voor twee jaar in strijd met de EU Drugs Ordinance. In het moment van het nieuws, Mayo emotionele ineenstorting huilen. Vandaag is Mayo geleidelijk uit de schaduw, deze zomer is hij hard trainen en kijk er naar uit om terug te keren naar de Unie.

In de juist verbannen, Mayo kreeg ook een paar vrienden een sms’je gestuurd, maar na Mayo om te begrijpen wat de wereld van incandhoudend is. Mayo zei: “In de afgelopen zomer zijn er 40 dagen, naast mijn familie, niemand belde me, degenen die me de laatste twee tot drie maanden oproepen, gaf me geen basketbal kleding telefoontje me Ik praat nog steeds niet met een aantal mensen die ik elke week met hen heb gesproken, en iedereen vervreemd mij en ik dacht: ‘O, ik zie de wereld nu.’ Dat is de basis van mijn leven.

Voor een positieve sport van de top van de spelers is de opschorting zonder twijfel de meest pijnlijke, Mayo met ‘squatting prison’ beschreef het gevoel: ‘laat me het spel spelen kan het dichtst zijn om me gevangenis te laten vallen, van mij 6,7 jaar oud, ik moet elk seizoen spelen, het is het laagste punt van mijn leven, ik kan de NBA niet spelen, mijn collega’s spelen, maar ik kan nba kleding niet spelen door domme fouten, laat me spelen, ik speel Wat kan je nog meer doen?

“Ik ben moe om het programma” Sportcentrum “en Stephen-A-Smith (ESPN-deskundigen) te kijken, de eerste keer dat ik me realiseerde dat ik het NBA-schema leuk vind. In de NBA is het soms te vol, je moet de auto nemen, U kunt het vliegtuig missen en wachten tot u alles kwijt bent.

Deze zomer is Mayo in de ochtend bezig met 60 tot 90 minuten technische training. Na de lunch gaat hij yoga oefenen, hij oefent ‘s nachts oefeningen en speelt vijf paren van vijf wedstrijden. Van de vorige hij en Jimmy – Butler, Dwyane – Wade, Oradea en anderen training video om zijn staat te zien is goed.

Mayo is geïnteresseerd in China, Spanje en Israël, maar tot nu toe heeft hij geen citaat en kan hij in het komende jaar nog geen bal spelen. Hij wordt opgeheven tot 1 juli 2018 om freelance speler te worden.

Mayo zei dat hij graag terugkeerde naar de Bucks: ‘Ik wil terugkeren naar de Bucks, ik heb een goede relatie met Jason Kidd. Naast mijn collega-coach Barnes is hij de beste coach met mij. Ik voelde me, dus ik was basketbal kleding winkel teleurgesteld, en ik leefde twee jaar niet en ze betaalden me 8 miljoen dollar per jaar, en ik was midden in de dag. Ik ben de volgende zomer 30 jaar en als ze me een kans geven, maak ik me klaar voor wat ik aan hen schuldig ben. ”

Als de toprol in mei, de Mayo carrière in de eerste acht seizoenen in de Grizzlies, speelden Mavericks en Bucks in totaal 547 reguliere seizoenspellen, waarvan 324 beginnen, gemiddeld 30,9 minuten om 13,8 punten te krijgen en 3.1 rebounds 2.9 Assists a steal. 2015-16 seizoen speelde de effectiviteit van de Bucks Mayo 26,6 minuten per spel, kreeg 7.8 punten 2.6 rebounds en 2.9 assists en 1.2 steals.

145258374.jpg