Onlangs heeft een ventilator trekt Kevin – Durant Twitter in 2010, vond Durant, die nog nooit zo’n super team toetreden tot de Los Angeles Lakers en Miami Heat had geuit. In dit verband, Durant wit antwoordde dat dit de reden is waarom hij zou kiezen voor de Golden State Warriors nba kleding.

Durant op de “super team,” de woorden gemeden, probeerde hij te bewijzen dat hij niet in een “super team” in.

Maar er zijn nog steeds een goede zaak fans trekt zijn tweets in 2010, toen Durant had positie, zei dat hij niet zou deelnemen aan een dergelijke super team de Miami Heat of de Lakers, en gaf een uitdaging: “Waarom zijn we nu zo ik wil spelen voor de Heat en de Lakers doen? ”

In dit verband, Durant geestig antwoordde: “Ja, dit is de reden waarom ik koos voor de Warriors, ha ha.”

In feite, zo vroeg in februari van dit jaar, Durant had duidelijk gemaakt dat hij niet deze tweet van de Ridders van het jaar om te schakelen naar de Miami Heat LeBron was – James, maar als gevolg van een basketbal kleding kopen vals nieuws over “Penny” Hardaway.

Op dat moment het stuk van nieuwsberichten, Hardaway zei: “Ik wil graag lid worden van de Miami Heat, ik geloof dat ik hen kan helpen winnen” Durant, die de ontevredenheid veroorzaakt, werd hij eens antwoordde: “Kom op, Penny, je hebben de NBA verlaten voor zo vele jaren, u en ik voor het laatst duel, schijnbaar nog steeds in mijn rookie seizoen. je komt om hen te storen ah? ”

Natuurlijk, dan ben ik bang dat ik had niet verwacht Durant, hij faalde ook om hun eigen team te selecteren in hetzelfde jaar won zijn eerste kroon is nog steeds “quit” na het inkomen, en de 2010 James is precies hetzelfde basketbal kleding winkel.

AaEr-fyhfxph0900092.jpg